Välkommen till Storäng

Hej

Jag heter Maria Wieslander och sysslar med självhushållning och allt annat mellan himmel och jord som jag finner intressant. Tänkte dela med mig lite av vad jag gör om dagarna och även göra mina produkter lite mer tillgängliga på denna hemsida. Hemsidans namn kommer från vår släktgård som min morfars far byggde och som alltså heter Storäng. Storäng är mitt lilla paradis på jorden som är under ständig utveckling både vad det gäller djur,trädgård, byggnader och hemmagjorda produkter. Hoppas ni ska finna nåt av intresse även om det inte är den bästa hemsidan då jag är kass på datorer ;)

Urval av produkter

Naturliga och ekologiska råvaror försöker jag använda i första hand så långt det går.Allt till överkomliga priser då jag mest gör det för att jag tycker det är skoj och tycker att flera ska kunna nyttja hemmagjorda produkter även om man inte har vare sig kunskap, vilja eller tid. T ex. det populära läppceratet med mild smak av choklad för endast 25.- Handtvål med mynta och lavendel 25:- , äggarrangemang  75:-.

Kommer inom kort också börja göra lite knutna armband, vetekuddar/vetevärmare.

comments powered by Disqus

Kontakt

Nyheter

Ekologisk Schampotvål

12.05.2014 11:11
finns under fliken produkter

Ansiktskräm

13.04.2014 18:06
Mer info finns under fliken produkter.

Äggarrangemang

31.03.2014 15:12
Ge bort ett äggarrangemang i påsk istället för en blomma...

Meddela besökare

20.03.2014 18:02
Berätta för dina kunder om nyheter och evenemang på din...

storang.webnode.se

20.03.2014 18:01
Hemsida om min vardag med självhushållning och min...

Taggar

Listan över taggar är tom.